Image

LinkedIn ile Markalaşma ve Pazarlama Eğitimi


LinkedIn’ de harika bir ilk izlenim bırakmak için sadece 3 saniyeniz var....

LinkedIn’ de herkesin farklı hedefleri vardır.

Bazı insanlar hayallerindeki işi veya terfiyi hızla bulmak için kariyerlerini hızlandırmak isterler.

Diğerleri, başlangıç ​​​​şirketleri için sermaye toplamak için yatırımcılarla bağlantı kurmak istiyor.

Girişimciler, işleri için yeni müşteriler arıyorlar.

İnsanlar kitapları kapaklarına göre yargılarlar. Aynısı LinkedIn’ de de geçerlidir.

LinkedIn hedefiniz ne olursa olsun,LinkedIn’ de başarı her zaman parlamanızı sağlayanbir LinkedIn profiline sahip olmaya başlar!

Profiliniz diğerlerinden farklı olduğunda, insanlarseninle bağlantı kurmaksenin hakkında daha fazla şey öğrenmek, seni tanımak, seni işe almak, seninle çalışmak

Başka bir deyişle, proaktif olarak size yaklaşma ve sizinle konuşma olasılıkları daha yüksektir.

 

BU EĞİTİM NE HAKKINDA?

Bu eğitim, kişisel marka temelinizi ve kişisel marka içerik takviminizi nasıl oluşturacağınız hakkındadır.

Ayrıca LinkedIn varlığınızı ve kişisel markanızı büyüteceksiniz.

Kişisel markanız nedir? diye sorabilirsiniz.

Bu sizin en güçlü ve en eşsiz varlığınız. Aynı zamanda değerli bir pazarlama aracıdır. Sosyal medyanın ve diğer dijital pazarlama stratejilerinin rolü arttıkça, tüketiciler şirketlerle daha kişisel bir bağlantı kurmayı arzuluyor.

En sevdikleri markaların arkasında bir yüz istiyorlar! 

LinkedIn kişisel pazarlamanın bu kadar popüler olmasının nedeni budur.

Etkileyici, sadece herhangi biri değil, güçlü bir takipçisi ve güçlü bir kişisel markası olan girişimcidir.

Kendi kişisel markanıza sahip olduğunuzda, onu güvenilirlik oluşturmak, kişisel ve profesyonel ağlarınızı geliştirmek ve kaliteli Network yapınızı artırmak için kullanabilirsiniz.

Kısacası, kişisel markalar güçlüdür ve ciddi şekilde etkili sonuçlar için kişisel markanızı

ve iş markanızla birleştirebilirsiniz.

 

Bu eğitim size, neden LinkedIn ile kişisel markalaşmaya yatırım yapmanız gerektiği, markanızı nasıl oluşturabileceğiniz ve güçlü bir pazarlama çerçevesi oluşturmak için nasıl kullanabileceğiniz hakkındabilmeniz gereken her şeyi öğretecektir. Kişisel ve profesyonel düzeyde size yardımcı olacak çeşitli tekniklere erişim kazanacaksınız.

 

NELER ÖĞRENECEKSİNİZ?

Görünüm

LinkedIn’ de görünün. Özgeçmişten çok bir açılış sayfası gibi davranan bir sayfa oluşturacaksınız, bu da insanların ne yaptığınızı ve sizinle nasıl çalışabileceklerini kolayca anlayabilecekleri anlamına geliyor.

Düşünce Liderliği

Alanınızda uzmansınız. En son trendler, mevzuat ve güncel olaylar hakkındaki görüşlerinizi ve tavsiyelerinizi, sizi sektörünüzde öncü kişi olacak şekilde konumlandıracak şekilde nasıl paylaşacağınızı öğreneceksiniz.

Güvenilirlik

LinkedIn platformunu etkin bir şekilde kullanarak güven, aşinalık ve güvenilirlik oluşturmaya başlayacaksınız.

Geniş Network Ağı

Bazı temel LinkedIn Sales Navigator aracını etkili kullanmayı öğreneceksiniz.

Hedef kitlenizdeki insanlarla bağlantı kurabilecek ve iletişim kurabileceksiniz.

Etkili bir kişisel marka değeri neden önemli?

Neye sahip olmalısınız?

Profilinizi daha fazla kişinin ziyaret etmesini nasıl sağlarsınız?

Hedef Kitlenizin sizi fark etmesini nasıl sağlarsınız?

 

 

 

 

 

EĞİTİM MÜFREDATI

-LinkedIn Başarı Misyon Bildiriminizi Oluşturma;

Bu 1 numaralı profesyonel sosyal medya platformunda neyi başarmak istediğinizi açıklayın.

 

-Harika Bir LinkedIn Kapak Fotoğrafı Nasıl Seçilir?

Becerilerinizi ve uzmanlığınızı tek bir görselle sergilemek.

 

-LinkedIn için Profesyonel Fotoğraf Nasıl Çekilir ve Seçilir?

Yetenekli ve profesyonel görünmenizi sağlamak için…

 

-Mükemmel LinkedIn Başlığı Nasıl Yazılır?

Kolayca keşfedilmek vebir bakışta uzmanlık alanınız hakkında net bir fikir edinilmesini sağlamak için…

 

-LinkedIn Profil Açıklamanızı Nasıl Yazabilirsiniz?

Belirli bir pozisyon için en alakalı, kilit noktaları dahil ederek en güçlü varlıklarınızı önceden sergilemek. Ayrıca, işe alım görevlilerinin ve işverenlerin niteliklerinizin sağlam bir resmini hemen elde etmelerini sağlar.

 

-LinkedIn Profilinize Hangi İletişim Bilgilerini Eklemelisiniz?

Sizinle hızlı bir şekilde iletişim kurulmasını kolaylaştırmak için…

 

-Konumunuzdan En İyi Şekilde Nasıl Yararlanabilirsiniz?

Konuma göre aramalarda ön plana çıkabilmek için…

 

-LinkedIn Profil URL'nizi Nasıl Özelleştirirsiniz?

Başkalarının LinkedIn profilurl'nizi hatırlamasına ve tarayıcıya yazmasına yardımcı olmak için…

 

LinkedIn Profilinizde Neden Bir Harekete Geçirici Mesaja ihtiyacınız var?

Hedef kitlenizi sizinle iletişime geçmek için gerçek adımlar atmaya motive etmek.

 

-LinkedIn Profilinize Neden Medya Eklemelisiniz?

Kendinizi ve başarılarınızı sadece kelimelerden çok daha etkili olabilecek şekilde açıklamak. Ayrıca profilinizi farklılaştırmaya yardımcı olur vekalabalığın arasından sıyrılmasını sağlar.

 

-LinkedIn İş Deneyimi Bölümünüzü Nasıl Yazabilirsiniz?

Her bir roldeki geçmiş deneyimlerinizi, başarılarınızı ve kariyer gelişiminizi vurgulamak.

 

-LinkedIn Profil Eğitim Geçmişinizi Nasıl Güçlendirirsiniz?

İlgili nitelikleri dâhil ederek, akademik seviyenizi kanıtlayarak ve bugün olduğunuz profesyonelin hikâyesini anlatarak.

 

-LinkedIn Profilinize Gönüllü Deneyimleri Nasıl Eklersiniz?

İşgücünde yeniyseniz veya kariyer değiştiriyorsanız profilinizi güçlendirmek için. Ayrıca işe alım yöneticilerinin profilinizi bulmasına yardımcı olan aktarılabilir becerileri dahil etme fırsatı verir.

 

-LinkedIn Profilinizin Beceriler Bölümünü Nasıl Optimize Edebilirsiniz?

Profilinizin ciddi anlamda parlamasını sağlamak ve işe alım görevlileri ve işe alım yöneticileri tarafından fark edilmeye başlamak için.

 

-Yüksek Kaliteli LinkedIn Önerileri Nasıl Alınır?

İşe alım müdürü ile güvenilirliğinizi artırmaya yardımcı olmak ve profesyonel kariyeriniz boyunca güçlü ilişkilere sahip olduğunuzu belirtmek için.

 

-LinkedIn’ in Yeni Başarılar Bölümünden Nasıl Yararlanılır?

Neden doğru kişi olduğunuzu söylemek.

 

-LinkedIn’ deki İlgi Alanlarınızı Neden Güncellemelisiniz?

Neyi merak ettiğinizi diğer profesyonellere bildirmek ve hatta sizinle aynı şeyleri takip eden insanlarla yeni bağlantılar kurmanıza yardımcı olabilir.

 

-LinkedIn’ de Doğru İçeriği Paylaşarak 10 Kat Daha Fazla Profil Görünümü Nasıl Elde Edilir?

Sizi alanınızda otorite ve uzman olarak konumlandırmak ve bağlantılarınızla güven oluşturmak. Uzman olarak görülenlere genellikle daha fazla ödeme yapılır ve çok aranır.

 

BONUS                         

  • Canva ile içerik oluşturma eğitimi ile kendi tasarımlarınızı hazırlama
  • Tekliflerinizi net bir şekilde ileten, bir fırsat mıknatısı görevi gören ve 70+ SSI puanı ile sizi ilk %1'in içinde sıralayan bir RockStar LinkedIn profili
  • İdeal müşterilerinize 10 kat daha fazla erişim sağlayan dönüştürme içeriğiyle sosyal etkileşiminizi artırma ipuçları
  • Dünya çapında sektörünüzde öne çıkan profillerden derlenen Hashtag, Başlık ve Hakkında (Summary) örnek çalışmalar
  • 7 Günlük Ücretsiz analiz etme ve iş takibi desteği
  • Sales Navigator ile Müşteri Bulma Sırları

ÖZELLİKLER

  • Eğitim Süresi: 4 saattir
  • Birebir
  • Online
  • Uygulamalı

 

 

 

 

 

 

LinkedIn ile B2B Pazarlama ve Potansiyel Müşteri Bulma Hizmeti (90 Günlük Plan)

C-suite alıcılar, görüşme sağlamaya yönelik geleneksel bağlantı kurma yaklaşımlarından giderek uzaklaşmaktadırlar.

- C Suite yöneticiler (CEO, CXO'lar, Kurucular, vb.) soğuk e-postalardan ve soğuk aramalardan kaçınır.

- LinkedIn, sosyal ağ ortamları içinde, bu tür yöneticilerin kendilerini profesyonel bir şekilde ifade edebildikleri en doğru sosyal ağ platformudur.

- LinkedIn B2B müşteri adayı yaratma yöntemimiz, hedef pazardaki kilit yöneticilerle görüşmeler başlatma içgörüsü üzerine kuruludur.

Yalnızca sosyal satışı kullanarak küresel çapta nitelikli B2B potansiyel müşteriler oluşturuyoruz.

Aşağıdaki 3 Soruyu Kendinize Sorun!

  • Şirket Yöneticilerinin LinkedIn kişisel profilleri profesyonel seviyede mi?
  • Şirket LinkedIn Sayfası SEO uyumlu olarak profesyonel kriterlerde düzenlenmiş mi?
  • Kişisel ve şirket hesaplarının değerli içerikler ile yönetilerek network yapıları oluşturulmuş mu?

 

ENDİŞELENMEYİN... BİZ VARIZ !...

Büyümek isteyen bir B2B işletmesi iseniz.. ŞİMDİ nitelikli ilgiye ihtiyacınız var...

Potansiyel müşteri yaratma hizmetimiz, ciro artışı hedeflerinize ulaşmak ve büyümenizi sürdürmek için ihtiyaç duyduğunuz müşteri adaylarını sağlar.

  • Zamandan Tasarruf;

Aramayı boşa harcayacak zamanınız yok. Daha stratejik Satış ve Pazarlama görevlerine odaklanabilmeniz için LinkedIn üzerinden destek sağlıyoruz.

 

  • Doğrudan Tanıtım;

Her müşteri adayı şirket kampanyası, ilgili nitelikli müşteri adaylarına doğrudan tanıtım sağlar: herhangi bir sektör, herhangi bir niş, herhangi bir yer...

 

  • Kalifiye Liderlerle İletişim

Yalnızca doğru rol, sektör ve kıdem kriterlerinizi karşılayan alıcılarla çalışıyoruz. Standartlarınızı karşılayan müşteri adaylarını kabul edersiniz.

  • Hızlı Başlangıç;

30 günlük ilk çalışma döneminden hemen sonra hızlı müşteri bağlantıları kurmaya başlarsınız. Program 90 günlüktür. İsterseniz 30 günlük planlar ile devam edebiliriz.

ADIM ADIM NASIL ÇALIŞIRIZ?

1.HESAP KURULUMU

Bu, projenin temel aşamasıdır. Ekibimiz, ürününüzü, hedef segmentlerinizi, alıcı kişilerinizi anlamak için zaman harcayacak ve LinkedIn B2B olası satış yaratma için uygun mesajları birlikte oluşturacaktır. Ürün eğitimini yürütmek ve satış teminatı sağlamak için yardımınıza ihtiyaç duyulacaktır.

2.SOSYAL SATIŞ

Satış Tasarımı, çevrimiçi ortamları kullanarak potansiyel müşteri personeline ulaşacaktır. Orta ve büyük ölçekli işletmeleri hedefleyen B2B işletmeleri için, Sales Navigator'ı kullanan LinkedIn B2B LeadGeneration, en popüler ve etkili erişim aracıdır.

3.MÜŞTERİ ADAYI KALİFİKASYONU

Satış Tasarımının iç satış temsilcisi, liderliği besleyecek ve LinkedIn B2B olası satış yaratma sosyal yardım kampanyasının katılımcılarıyla çevrimiçi görüşmeye devam edecek. Müşteriyi teklifleriniz hakkında eğiteceğiz ve potansiyel müşteri tarafından sorulan nitelik sorularını yanıtlayacağız. Temsilci ayrıca, ürününüz/hizmetiniz için bir kullanım durumunu ölçmek için potansiyel müşteriye sorular soracaktır.

4.RANDEVU AYARLAMA

LinkedIn B2B müşteri adayı oluşturma kampanyasıyla bağlanan potansiyel müşteri merak ediyorsa veya ürünleriniz hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorsa, Bu görüşme kuruluşunuzdan konunun uzmanına aktarılacaktır. Bu normalde bir toplantı veya çağrı randevusu oluşturularak yapılır.

LİNKEDIN İLE İŞİNİZİ BÜYÜTELİM!

 

Form by ChronoForms - ChronoEngine.com

Sponsor Firmalar

Image
Image
Image

Bize Ulaşın

Halim Meriç İş Merkezi Cemal Sururi Cd. No:25/18 Şişli İstanbul

  • dummy0532 255 97 82

E-Bülten

E-posta adresinizi girin, size daha fazla bilgi gönderelim...

Ara